Dag Lefkada

28 mei 2016 - Lefkada, Griekenland

De vakantie zit er bijna op. Nog een week voordat we voet op Nederlandse bodem zetten.

Meteora KalambakaAfgelopen week nog twee dagen naar Kalambaka (de Meteroa) met Jannie en Willy geweest. Omhoog naar de kloosters gereden en al dat moois bewonderd.

We hebben een geweldig leuke en mooie vakantie op het eiland gehad. Het is en blijft een prachtig eiland. Weer een aantal bekenden ontmoet én ook weer nieuwe kennissen er bij gekregen. Wanneer we door Nidri lopen is het regelmatig een praatje maken. We hebben gisteren zelfs voor babysit gespeeld zodat Miltos en Petra een avondje samen uit konden.

Nog even de auto door de Griekse wasserette gehaald. We gaan dus fris en fruitig op pad. Auto wassen

Vandaag vertrekken we van het eiland en gaan bij Igoumenitsa op de ferry naar Ancona, Italië. Vanuit daar naar Pesaro (I), dan Trento (I), Ottobeuren (D), Osthofen (D) naar Maarssen (N). We komen dan 3 juni 's middags aan. Het is meteen feest want die dag is Peter jarig en gaan we 's avonds op visite.

Tot de volgende blog!

1. Desiree van Ravestijn:
    28 mei 2016
    Nou fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad en geniet nog van de terugreis.
    En dan zien we jullie snel.
    Xxxx
  2. Otto:
    28 mei 2016
    Fijn, dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad.
    Vlotte en veilige terugreis gewenst.
  3. Melanie:
    28 mei 2016
    Hallo Pap en Mam, kom nu maar met gierende maar veilge banden weer terug. Hier is het vadt ook weer gezellig vertoeven. Met een mooie herinnering in jullie zak, op naar de volgende reis...Tot gauw. Rijd voorzichtig. Veel liefs van ons 5-jes ♡♥♡♥♡
  4. Erica:
    30 mei 2016
    Vergeet niet om nog even wat zon in jullie koffer mee terug te nemen ;-)! Geniet ook nog van de terugreis. Goede reis! Groetjes en tot snel weer! Erica.