Wat boffen we toch

22 april 2016 - Lefkada, Griekenland

Inmiddels zijn we bijna twee weken onderweg en bijna een week op Lefkas. Wat boffen we toch met het weer. Tot nu toe hebben we iedere zon gehad met temperaturen tussen de 22 en 25 graden. Alleen in Servië hebben we een fikse onweersbui gehad en dat was het. Ook nu ziet het er voor de komende tijd goed uit. Aankomende zondag wordt er een buitje verwacht en daarna is het alleen maar zon. Heerlijk.

paelo1Afgelopen week was heerlijk relaxed. Beetje geluierd aan de rand van het zwembad. Ook wat rondgekeken op het eiland. Het ziet er prachtig uit met al die bloemen en bloeiende struiken. Meestal zijn we er in Juni pas en dan is het meeste al uitgebloeid.

agionikitas1Aardbevingen- Lefkas ligt voor een klein deel op een breuklijn in de aardkorst. Net als het nabijgelegen eiland Keffalonia. In November is er aan de westkant een aardbeving geweest waar we op sommige plaatsen de resten nog van konden zien. agionikitas2

Uitzending Gemist - We hebben hier geen Nederlandse TV zenders. Dat vinden we niet zo erg maar van sommige programma's zijn we fan zoals Met het mes op tafel of 2 voor 12. Die kunnen we niet rechtstreeks op de laptop bekijken maar wel via Uitzending Gemist. We gaan dan samen voor de laptop zitten.

uitzending-gemist

Visite - Nog een paar dagen en dan krijgen we visite uit.... Nederland. Dochter Melanie met man Peter en zoon Biko komen een weekje logeren. We hebben plek genoeg dus geen probleem. Gezellig!

Dit was het voor nu. Tot de volgende keer!

1. Melanie:
    22 april 2016
    Jaaaaaahhhhhh, eindelijk vakantie! En....eindelijk een keertje Griekenland. Het land waar Pap en Mam verliefd op zijn. Zoveel verhalen gehoord, maar nooit op Lefkas geweest. We gaan het doen...met zijn 3-tjes. Spannend hoor, vliegen en een weekje weg bij ons andere twee kids. Maar we hebben er zin in...heel erg veel!
    Nog een paar nachtjes...tot gauw xxx
  2. Erica:
    23 april 2016
    Heerlijk zulke geluiden! Leuk gezicht ook, jullie zo achter de laptop (ja, of voor, 't is maar hoe je het bekijkt)! Geniet er maar weer lekker van en straks ook met de familie erbij!!