Onze 'Hulp op afstand"

22 mei 2016 - Lefkada, Griekenland

Inmiddels hebben we al verschillende blogs geschreven over onze belevenissen. Er is er ook één die zeker niet mag ontbreken en dat is onze hulp op afstand, Desiree.

Topper DesireeZij zorgt al vanaf de eerste dag dat we zijn vertrokken voor alle dingen thuis. Een paar keer per week komt zij, meestal samen met Demi langs om Binky, ons huiskonijn, te verzorgen. En niet te vergeten de tuin waar je echt wel even mee bezig bent. Water geven, schoffelen, alle rommel van de bomen wegvegen, enz. Hulp op afstand 1

Daarom via deze blog de aandacht voor onze Desiree. We gaan altijd met een gerust hart op pad want Desiree zorgt voor alles en daar zijn we reuze blij mee. Topper!Demi en Binky

1. Desiree van Ravestijn:
    22 mei 2016
    Heel erg lief en ik doe het altijd met liefde voor jullie. En ookal zegt mama altijd nee joh kind je hoeft niks te doen. Maar ze weet wel beter..ik houd er niet van om de boel de boel te laten en vind het ook leuk om netjes te houden. Dus als jullie terugkomen is alles gewoon netjes bijgehouden.
    En Demi heeft ontzettend goed geholpen met Binky.
    Veel liefs van ons.X
  2. W. van Koppenhagen:
    22 mei 2016
    Maar vindt het wel heel lief van jou en Demi hoor.dikke kus van ons.
  3. Melanie:
    22 mei 2016
    Kan ik jou ook inhuren voor als wij op vakantie gaan. Wij hebben ook een konijn. Toppertje!